Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 12:55   #6
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Må putte noe i munnen hele tiden

Takk for svar og mange gode tips Var litt skremmende å oppdage hvor ofte jeg egentlig spiser noe; jeg har lissom ikke tenkt over det før. Men når jeg skriver ned alt i journalen min hver dag, ser jeg at det fort blir 5 måltider Jeg tenker det må være lov med mellommåltider om det går veldig lang tid fram til middag, eller lunsjen har vært veldig lett, men det er som dere sier; det skal jo være fordi man er sulten! Noe av grunnen til at jeg har stor tro på lavkarbo, er nettopp at man ikke sulter kroppen ned i vekt - men heller gir den mat den kan nyttiggjøre seg skikkelig av! Jeg hater å være sulten, og er konstant sur når jeg prøver å gå ned i vekt. De siste par årene har jeg gitt opp nesten helt, siden humøret mitt ble grusomt hver gang jeg satt og gumlet på tørre klibrød Denne kosten er som skapt for meg, og jeg håper virkelig at det innfrir, både til vektnedgang og en varig livsstilsendring. Men jeg ser jo at jeg har mye å ta tak i

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat