Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 12:49   #319
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for super info, Spinnvill. Det kan absolutt være verdt et forsøk hvis det står stille lenge.

Apropos stille, denne uka sto det stille på vekta. (igjen. ), men forrige uke var det jo ned 500 gram, så det går jo nedover på et vis, bare veeeldig sakte.

Nå har jeg jo kommet i gang med trening, men to timer gir kanskje nødvendigvis resultat på vekta med en gang.

Jeg gir ikke opp, ALDRI, men nå vil jeg snart ha nytt tall på vekta.

Har tatt meg et lite glass vin (da mener jeg lite altså) nesten hver dag forrige uke, kan det ha innvirkning tro, kanskje ta en hvit uke.

Ellers tenker jeg som deg, Monica. Det er så lett å skli ut uten ED og så mye lettere å holde seg hvis man fortsatt spiser produktene. FAse 3 er jo perfekt sånn sett, en sen deilig frokost/lunsj (det kalles kanskje brunsj ) med egg og godt pålegg, litt soya kjeks til mellomkos før en deilig lavkarbo julemiddag, så en bar/brownie til dessert og til kveldskos: soyanøtter og vin. Trenger ikke blir så gale det.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat