Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 11:44   #33
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

ja, det høres ut som om jeg må bare flytte herifra , he-he. For slike tibud her vi aldri her. Her er det heller slik at på en fredag/lørdag finner man ikke kjøtdeig i butikkene ofr de er utsolgte så det blir nok ikke snakk om nedsat pga dato, he-he. Men jeg gleder meg til jul for da må det nesten komme i alle fall noe på tilbud pga dato pga mange stengte dager i slengen.

Nei, men har du kiwi eller rema i nærheten? For deres kjørdeig er i bunn og grunn like billig. På rema har de nordfjordeid kjøttdeig i pølse i frysedisken( pass på at det er kjøttdeig og ikke farse du kjøper), den er kjempebillig. Begge steder har billig kyllingfilèet i frysedisken, billig ost, billig fisk( drøye 20kr for en blokk sei). Om du bare leter, så finner du billig mat. Den billigste maten finner du som regel i frysedisken. Du trenger ikke å handle mat som er nedsatt for å finne billig mat. Jeg er temmelig sikker på at de andre kjedene som rimi mm har billige varianter også, men her har vi nå bare kiwi, rema og mega( i sentrum ca 3 mil unna).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat