|
Sv: Ketolyse på lavbudsjett
Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.
ja, det høres ut som om jeg må bare flytte herifra , he-he. For slike tibud her vi aldri her. Her er det heller slik at på en fredag/lørdag finner man ikke kjøtdeig i butikkene ofr de er utsolgte så det blir nok ikke snakk om nedsat pga dato, he-he. Men jeg gleder meg til jul for da må det nesten komme i alle fall noe på tilbud pga dato pga mange stengte dager i slengen.
Nei, men har du kiwi eller rema i nærheten? For deres kjørdeig er i bunn og grunn like billig. På rema har de nordfjordeid kjøttdeig i pølse i frysedisken( pass på at det er kjøttdeig og ikke farse du kjøper), den er kjempebillig. Begge steder har billig kyllingfilèet i frysedisken, billig ost, billig fisk( drøye 20kr for en blokk sei). Om du bare leter, så finner du billig mat. Den billigste maten finner du som regel i frysedisken. Du trenger ikke å handle mat som er nedsatt for å finne billig mat. Jeg er temmelig sikker på at de andre kjedene som rimi mm har billige varianter også, men her har vi nå bare kiwi, rema og mega( i sentrum ca 3 mil unna).
|