|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Hei dere. 
Håper det går bra med gutten, Monica, sånne ting tar på, uff, stakkars liten.
Synes du var kjempeflink som klarte å holde deg til ED tross alt selv om det litt lite grønt og salte måltider.
Ellers gikk det bra på Zumbaen, veldig artig og veldig vanskelig og veldig glad jeg ikke ble filmet. 
Takk Titti og Grotingeling for omtanke. Idag er han på skolen. Leppen er mindre men den ene siden er skikkelig stor "susse" leppe. Han ler av seg selv i speilet, ser jo helt rar ut! Var koselig å være hjemme med bare han igår også. Er ikke alltid vi får tid til bare den ene av ungene 
Ellers...he,he,ho,ho,hi,hi...sumba ja...vi får nok emigrere til søramerika et år for å få orden på bevegelsene Men det er en veldig morsom form for trening. Man glemmer jo helt at man trener. Jeg fikk ihvertfall trent latter- og smilemusklene!!!
Ellers har jeg tenkt i juleferien å spise lavkarbo til lunsj og middag (da er jeg i fase 3 også...) ellers er det kun ED. Jeg ORKER bare ikke å dette av! Nå er det sånn i år for meg.
Mille: nå i fase 2 har jeg de gangene vi har vært bedt bort spist bare lavkarbo av alt vi har blitt tilbudt. Så har jeg hatt med meg en bar til kaffen, eller bare kost meg med kaffe/te! Det går faktisk helt greit. Å tenk så deilig det er når de få juledagene er over at man ikke har tatt den helt ut. Så går man inn i nytt år med god samvittighet og kanskje til og med vi har gått ned litt.....
...så blir det en liten "gave" til oss selv 
Jeg skal heller drikke lettbrus og lage meg gele av fun light!
OVER til noe helt annet, noen som merker at de lukter bedre!?!??!!?!?!?! Sto og vasket opp her en dag...tenkte...hva slags parfyme lukt er det her....så var det Zalo'n som lukta...barna lurer på hvordan jeg klarer å lukte div.ting for de kjenner ingen ting?!?!?!?! Bare lurer.....