Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-10, 23:28   #314
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Håper det går bra med gutten, Monica, sånne ting tar på, uff, stakkars liten.
Synes du var kjempeflink som klarte å holde deg til ED tross alt selv om det litt lite grønt og salte måltider.

Ellers gikk det bra på Zumbaen, veldig artig og veldig vanskelig og veldig glad jeg ikke ble filmet.

Velkommen til Spinnvill og takk for tips, men hadde du tålmodighet til å gå på fase 3 i flere måneder uten å gå ned, eller var det da det løsnet?

Stå på, Tinus, det er de første dagene/ukene som er verst, fase 2 blir noe helt annet, hold ut!!

Mille, tipper du gleder deg til det første ordentlige måltid og ser frem til første helg på fase 2.

Når det gjelder julen tenker jeg fase 3. Spise et par produkter om dagen og ellers lavkarbo, men selvfølgelig unne seg litt ekstra på julaften og sånn. Tror jeg må spise noe ED, ellers er jeg redd det blir lettere å skli ut, snakker av erfaring og så slipper man den vanskelige veien tilbake.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat