Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-10, 21:45   #61
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Det er en helt utopi å aldri røre potet og alt sånn der igjen mener nå jeg. Dessuten er det snakk om ett fåtall dager, kanskje bare 1 dag i året, og det bør i himmelens navn gå an å spise litt ekstra da uansett. So what, lissom. Har ikke tro på fullstendig fanatisme. Hvorfor spise ekkel riskrem av CC og krem når man kan spise the real deal, en liten skål en kveld i året.

Guess what, det gjør ikke så forferdelig mye. Faktisk. Bortsett fra at om du fråtser for mye så kanskje får du mageknip.

Men jeg skjønner de av dere som bevisst velger å la være fordi dere ikke vet om dere greier å hente dere inn eller blir vesentlig redusert av karber.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat