|
Sv: Snart i mål - hva nå?
Var nettopp en tur innom Elexia hvor en kompis er PT for å måle meg på en av disse fancy vektene deres. Må si jeg er godt fornøyd med resultatet av de siste 10 ukene (eller 12, om jeg tar med de ukene jeg kutta ut søtsaker).
De første tallene er mine verdier, og tallene i () er referanseområde (eller normalen, om du vil).
Proteiner: 11.9 (9.2-11.2)
Mineraler: 3.85 (3.15-3.85)
Kroppsfett: 13.0 (7.3-14.6)
Vekt: 71.9 (51.5-69.7) (skal nevnes at det er fullt påkledd, og aldri i verden om jeg vil veie 51 kilo) 
Muskelmasse: 33.9 (25.7-31.5)
Fettprosent: 18.1 (10.0-20.0) (her vil man visst ned mot 12 som mann)
BMR: 1642kcal (1558 - 1822) (dette er hvor mye jeg forbrenner pr dag når jeg er helt passiv)
Det beste er at jeg visstnok scorer ganske bra på Visceral Fat testinga. Det er det fettet som legger seg blandt innvoller i mageregionen, og som er temmelig helseskadelig.
Alt i alt scorer jeg 85 på "helse score", hva nå det måtte være 
Min supertrente venn fikk visst 100 på den, og ingen ville visst forklare ham hvordan dette blei regna ut, bortsett fra at man scorer høyere med mye muskler. 70-80 var visst normalen.
Og visstnok er idealvekt (med mine målinger) 69.3 kg. Regner med at dette er under samme forhold som i dag, så da må det være med klær på. Må ned 1-2 kilo til altså.
Sorry.... føler at jeg skryter litt nå, men er generelt veldig fornøyd med at denne fisefine maskinen bekrefter det jeg selv føler..... at jeg begynner å komme i form (både utvendig og innvendig) 
Sist redigert av Fjasnissen : 16-11-10 kl 18:24.
Årsak: Skrivefeil og småting
|