Det første jeg vil si er å telle karbohydrater. Du kan ikke gå på ketolyse, være helt ny på lavkarbo og IKKE teller karbohydrater....det er iallefall min (og mange andres) erfaring En blir sjokkert når en først teller..."oi, 35g i dag" "hææ, er det så mange karbohydrater i dette her??" ++ Teller en ikke karbohydrater på ketolyse er du fort over 15 gram, som er antalle du skal holde deg på (i beg. iallefall). Og det andre jeg tenker, nå må du huske at det jeg skriver nå er _min_ erfaring...men jeg spiste mye større måltider enn deg (og ikke like mange måltider som deg). Frokost på ketolyse for meg var 2-3 egg og en pakke bacon Da var jeg ikke sulten før sånn 2 tiden på dagen (spiste frokost i 7-8 tiden)....lunsj var kjøtt og salat....og så middag/kveldsmat i 8-9 tiden på kvelden... Det hendte også at jeg spiste bare 2 måltider til dagen - da hadde jeg MYE fett de dagene. Tar du alle vitaminene og slikt som du skal ta, magnesium, selen-sink ++ ? Og, få tak i boka De fleste bruker boka som en slags bibel i begynnelsen....