|
Sv: Den store felles ED-tråden
Mille89: Så utrolig flink du har vært. Bare 2 dager igjen i fase 1!!!!! Gled deg til fase to, det smaker fantastisk med egg, kylling, ørret, laks, karbonadedeig med tacosauc....nam nam bare gled deg! Utrolig hvor herlig det er med bare litt venlig mat igjen. Det første jeg gjorde var å steke meg kyllingfilet i litt smør og med salt og pepper 
Nå når jeg er i min 8 uke på ED syntes jeg det går veldig greit. Kan kjenne jeg blir lei produktene av og til, men så minner jeg meg på hvorfor jeg gjør dette! Da er ikke disse månedene så lange lenger.....
For en dag igår, men idag er gutten min hjemme og slapper av. Jeg jobber i kjelleren vår så da slipper jeg å sykemelde meg! Han er ved godt mot selv om han er forslått stakkars!
Sånn som dere snakker om hvordan karbohydrater påvirker kroppen...gruer jeg meg til å spise det igjen. Jeg kjenner jeg klarer meg helt fint uten, hvorfor skal jeg da begynne igjen da i gamle vaner. Har slått meg flere ganger hvor mye rafinert mat, karbohydrater vi egentlig bruker i norsk kosthold. Jeg sitter å samler lav-karbo-oppskrifter og virkelig innstiller meg på varige forandringer. Når jeg skal ha snop, skal jeg vireklig kose meg med "hele" produkter, dvs. mørk sjokolade, nøtter, råmarsipan...osv...ting som ikke gir blodsukkeret er super stigning. Jeg orker bare ikke tanken på å komme tilbake dit jeg var.... Men som før er blitt nevnt skal jeg planlegge kvelder jeg velger å kose meg. Og ingen dårlig samvittighet av den grunn...
...ha en super dag alle sammen