Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 22:45   #304
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Idag har alt skjedd på en gang! Skulle ta fotpleie på svigers, før de skal til miami....så skulle jeg bare handle, lage middag, hente unger, gjøre lekser og så og så og så....halv to kommer gutten min hylende hjem med blod ut av nesa, munnen, pannen...ja han hadde tryna på sparkesykkel. To gode sprekker på innsiden av underleppa og inn på sykehuset for å ta røntgen av bekkenet...han hadde fått styre der og hadde kjempe vondt! Legen ville sy leppa, men da sa gutten min; "om du sier at vi skal sy, kommer hodet mitt til å eksplodere!"...så legen sa at hun ville ikke lage noen traumer. Så vi fikk satse på at det grodde fint. Men det pleide det altså
...ja ja etter min sønns protest er jeg glad vi ikke skulle sy...hadde nok blitt mye traumer, biting, hyling og blod....

...da har jeg kun spist barer og kjeks idag. Nå trenger jeg skikkelig grønnsaker. Egentlig altfor seint å spise nå, men nå er jeg sulten og skal for første gang sette meg ned idag!!!!!

Enig med alle, veldig kjekk tråd med masse oppmuntring! Her kom tante rød idag så ikke veiing på meg på onsdag...venter til neste uke!

Lykke til på sumba Titti, det er gøy!...men, da jeg prøvde det på Elixia håpet ingen stod utenfor å så på....er ikke helt god på romperisting...ikke akkuratt Beyonce her nei...