Hei. Jeg er helt helt ny i gamet, har i åtte år spist "Grethe Roede" mat. Etter siste svangerskap har jeg 5kg som sitter så støpt. Det høres ikke mye ut men det er forferdelig irriterende når en trener 3-5 ganger i uken og spiser sunt. Jeg bestemte meg derfor for å prøve noe helt nytt og havnet her Den første uken kuttet jeg masse ned på karbo men vekten sto bom stille. Beg torsdag å kutte helt ut karbo og spise mer fett. I helgen beg jeg å føle meg litt uvell, og ikke noe matlyst. Blir liksom ikke sulten i det hele tatt. Jeg har også den karekteristiske ånden (tror jeg), og jeg ble veldig redd da det så ut som jeg hadde blod i urinen. Er dette normalt så tidlig etter å ha kuttet ut karbo? I og med jeg har vært hyper sunn i alle disse årene, føler jeg at jeg virkelig gjør noe gale Jeg følge ingen spesielle retninger, har bare kuttet ut de karboene som jeg vet om Håper dere med erfaring på lavkarbo kan gi meg noen råd om mine "problemer". Jeg har lest i en del timer her inne så det har jo gått en del lys opp for meg Girlish