|
Sv: Snart i mål - hva nå?
Nellie..... Jeg hadde også hørt at de solgte brødene på Rema 1000. Har ingen her jeg bor, men er en rett ved jobben (så det er der jeg har kjøpt Landlord hakkede tomater). Så etter brødet, men fant det ikke. Jeg spurte ikke, men kanskje jeg skal gjøre det nå til uka.
Er ingen god baker, men skal ta en titt på den deigen og se om den er overkommelig. Er veldig glad i pizza, men det er jo bedre å spise en hjemmelaga en (hvor jeg kan kontrollere hva jeg hiver i meg) enn de frosne jeg til tider levde på. Tar gjerne imot oppskriftsforslag... men skal se om jeg kan finne ting på oppskriftsforumet også.
Nerthus.... ja, jeg har sett disse tipsene om 5 gram opp hver uke. Ser at Atkins har en eller annen liste over rekkefølgen man skal introdusere matvarer. Jeg tenker bare at etter en stund kan det bli vanskelig å spise mer grønnsaker enn jeg gjør (ikke ennå så klart, jeg har ikke vært såååå flink på akkurat de). Har også fått med meg den "magiske" grensa på 72 gram karbo, men sånn som jeg spiser nå har jeg vanskelig for å se for meg at jeg kommer til å komme så høyt som 72 gram uten å begynne med pasta eller brød igjen.
Smaksmessig aner jeg jo ikke hvordan de vanlige høykarbogreiene er lengre. Ved en glipp i sykdomståka drakk jeg en kopp kakao forrige uke, og den smakte temmelig likt det jeg forventa. Kanskje litt skarpt bak i halsen, av en eller annen grunn. Kan jo hende det meste smaker akkurat som før, for min del da. Skal prøve å holde dere oppdatert på hva jeg finner ut av. 
157cm..... Se der ja.... der var den jo på nettbutikken. Den hadde jeg helt glemt. Det står vel noe om overgangen i den vanlige boka også.... er 11 uker siden jeg leste den, og det var ikke den delen jeg fokuserte mest på. Må kanskje lese den igjen. Takk for påminnelsen 
Da står jeg vel igjen med at det må gjøres litt mer research. På tide å pløye oppskrifter og Slank med Ketolyse for tips.... før jeg begynner å handle inn mer litteratur (som kanskje ikke er nødvendig)