Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 12:10   #303
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Det hjelper veldig å ha denne tråden ja, enig med dere.

Merker at jeg ikke er så aktiv på nett denne gangen enn sist jeg gikk på ED, men veldig godt å vite at dere er her og titte innom og følge med og få litt tips.

Vi er forskjellige og det viktigste er å finne noe som funker for en.
Jeg er som Monica. Har prøvd det meste og etter mange år med jojo-slanking så funker det ikke lenger å "bare-ta-seg-sammen-og-spise-mindre", så da må det strengere opplegg til og sånn sett funker ED for meg, da vet jeg hva jeg skal spise og slipper og bekymre meg for at jeg spiser feil. Men jeg er litt lei meg for at vekta ikke raser ned like fort som sist og kjenner stadig på den gamle bekymringen om at dette ikke vil funke og at vekta ikke vil gå ned osv, men prøver å blåse vekk sånne dumme tanker! Men et lite hopp på vekta snart hadde ikke gjort noe.

For mye tomater ja, hmmm, vi begynner å bli bra syke når vi føler vi skeier ut med litt ekstra røde grønnsaker. :lo: Men kanskje jeg faktisk skulle prøvd å holde meg helt unna tomat og rød paprika i en periode? Har tenkt på det tidligere, hvem vet, kanskje kroppen ikke tåler det.

Jeg skeiet forresten ut med farsdagskake i helgen, en helt skje. Jeg og gutta hadde laget den til pappaen/stepappaen i huset og da måtte jeg jo prøvesmake på resultatet, helt nydelig, men det holdt med en t-skje og så tok jeg meg en brownies i stedet. Veldig glad for at vi har slike søte alternativer, det redder meg veldig.

Hmmm, smerter i skuldrene får jeg også hvis jeg får i meg stivelse, har faktisk tenkt at jeg kanskje ikke tåler mel jeg...

I dag er jeg er hjemme med sykt barn og meg selv, er så utrolig stiv i nakken og da var det litt beleilelig at gutten ikke var helt i form. Nå slapper vi av i hver vår to-seter med hver vår laptop.

Ha en fin dag og ny uke alle sammen.

Her er planen å trene zumba i kveld, hjelpe meg.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat