|
Sv: Septemberstarternes veietråd
Hei Pearle.
Veit ikke helt om du traff riktige tråden for spørsmålene dine, siden dette primært er en veietråd.
Jeg kjenner ikke til EasyLife i hele tatt, bortsett fra at det er en pulverkur. Mange klarer ikke helt å kvitte seg med søtsuget, og på ketolysekuren, så er jo tipset å spise rikelig med fett, men det funker jo ikke for deg.
Du er livredd for å spise mat fordi du frykter at du ikke lenger kommer til å gå ned? Tror du burde snakke med noen som vet mer om EasyLife-kuren. Er det ikke et eget forum for det her inne? Det kan jo være at du kan ta en pause fra kuren rundt jul, for så å starte opp igjen etter jul. Men som sagt, dette aner jeg ingenting om.
For å oppdatere tickeren din (eller skilpadda di, som du sier), så klikker du bare på tickeren. Der velger du "update ticker" (men du må ha passordet du valgte en gang i tia). Husk å bruke punktum framfor komma hvis du vil ha med desimaler. Så får du en link som du kopierer inn i signaturen din i stedet for den du har der nå. Voila, oppdatert ticker.