Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 12:09   #145
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Septemberstarternes veietråd

Hei Pearle.

Veit ikke helt om du traff riktige tråden for spørsmålene dine, siden dette primært er en veietråd.

Jeg kjenner ikke til EasyLife i hele tatt, bortsett fra at det er en pulverkur. Mange klarer ikke helt å kvitte seg med søtsuget, og på ketolysekuren, så er jo tipset å spise rikelig med fett, men det funker jo ikke for deg.

Du er livredd for å spise mat fordi du frykter at du ikke lenger kommer til å gå ned? Tror du burde snakke med noen som vet mer om EasyLife-kuren. Er det ikke et eget forum for det her inne? Det kan jo være at du kan ta en pause fra kuren rundt jul, for så å starte opp igjen etter jul. Men som sagt, dette aner jeg ingenting om.

For å oppdatere tickeren din (eller skilpadda di, som du sier), så klikker du bare på tickeren. Der velger du "update ticker" (men du må ha passordet du valgte en gang i tia). Husk å bruke punktum framfor komma hvis du vil ha med desimaler. Så får du en link som du kopierer inn i signaturen din i stedet for den du har der nå. Voila, oppdatert ticker.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat