Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 10:14   #22
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
kirami er på en erverdig vei

Sv: Aner ikke hva jeg skal gjøre...

Opprinnelig lagt inn av knh, her.

Kan ikke så mye om dette, men kan jo lufte noen tanker likevel...
Når du kun spiser pulver er du vel i ketose pga kaloriunderskudd? Hvis man da i tillegg innfører ketogen mat med mye fett får man i seg mer energi i tillegg til kh fra pulveret, og da kan vel kh-mengden bli nok til å falle ut av ketose? Men det er jo absolutt lavkarbo likevel
Og hvis du måler med ketostixen etter trening er det stor sannsynlighet for å ikke få utslag fordi ketonene som ville blitt skilt ut i urinen heller er blir forbrukt under treningen.
Arrester meg hvis jeg tar feil hehe...

Tror nok du har veldig rett i dette... Først tekte jeg At pulveret fikk meg i ketose, så da kunne det ikke være farlig å spise mat som fikk meg i ketose. Men ser jo nå etter å ha lest rundt her og etter å lest råd fra dere, at jeg har tenkt helt feil... Problemet er jo som du sier at det er to vidt forskjellige måter å komme i ketose på og de jobber mot hverandre på en måte. Så nå er det slutt på pulver og inn med mat. Skal i alle fall gi det noen uker
Ellers tester jeg med stiks på samme tid hver kveld rett før jeg legger meg, så trur ikke trenningen innvirker på ketonene da den foregår på morran

kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat