Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-10, 21:37   #3
Luca
Juniormedlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Bergen
Alder: 37
Luca er på en erverdig vei

Sv: Da er jeg i gang.

Hei Nelly! Så flott at du er i gang med ketolysekur Det første steget er allerede tatt, og det virker som om du er godt motivert! Jeg startet på ketolysekuren for 3 uker siden, og i likhet med deg så har jeg også total veieangst :P Jeg veier meg dog hver mandags morgen, etter å ha mannet meg opp til å gå på vekten. Min største frykt er at jeg ikke har gått ned noen ting når jeg går på vekten, men hittil har den vist et stabilt nedrykk på 1kg i uken, noe jeg syns er helt fantastisk om det fortsletter slik!

Angående trening: Det jeg oppdaget når jeg startet på ketose var at den første uken så var jeg helt sinnsykt daff og at trening kom virkelig ikke på tale. Dette er helt normalt ettersom kroppen må komme i ketose, og man føler seg veldig slapp i denne perioden. Men nå når jeg skal til å begynne på min 4. uke har jeg aldri følt meg bedre og jeg tror at jeg skal starte å trene igjen ettersom jeg føler at jeg har energien til det nå. Så når det kommer til treningen så anbefaler jeg rett og slett at du bare ser det helt an på dagsformen, og at om du bare holder ut og kommer over den "kneika" der du føler deg slapp så vil du ha energi til å kunne trene i moderate former i sammenheng med dietten

Luca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat