|
Da er jeg i gang
Slanking har jammen meg vært vanskelig for meg. Jeg er en kvinne som er i starten av 30 årene, og jeg har 3 flotte barn. Jeg var ikke overvektig i barndommen og ungdommen. Men for hvert svangerskap har vekta hatt en stigende linje. BMIen min er langt over 30 dessverren(ca 38!). Har hatt et dårlig år med stor vektoppgang(røykeslutt). Lavkarbo har funket før, men jeg visste jeg trengte litt ekstra da jeg skulle kutte min verste fiende og beste venn.... Så jeg bestemte at jeg fikk bare ta det som det kom, og selv om det er deilig å være røykfri så er det nesten som jeg angrer litt...
Har total veieangst så jeg har bestemt meg for å starte lavkarbo fra i morgen, også skal jeg veie med før den 1 desember.
Da jeg sluttet å røyke benyttet jeg meg av de forbedrede luftveiene mine, og begynte å trene en del Merkelige greiere, å bli tyngre og likevel kjenne at formen er stigende(spesielt bedre pust da). Uansett, må vel bli enda bedre når det går av noen kilo igjen. Målet mitt er å fortsette å trene, det må jeg bare. Så jeg er spent på hvordan ketose går sammen med treningen.
Jeg gleder meg til å komme i gang igjen. Tenk om jeg kunne klare å være røykfri, normalvektig og trene regelmessig. Det hadde være fantastisk. I morgen skal jeg kjøpe meg noen stix, og jeg tenkte kanskje at det var greit å ha en tråd jeg kunne oppdatere litt i.
|