|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
så kjenner jeg nå at overskuddet er på vei tilbake 
Sitter her og faktisk har lyst til å gjøre noe , det er lenge siden sist gitt!!!!med i dag over i fase 3a-light.
Så deilig! Jeg føler meg sliten hele tiden jeg, men jeg er jo på fase 1. i 3 dager til! og GRATULERER med nedgang =)
Jeg har de siste dagene, siste uken??, vært ganske lei. Har spist litt for lite, og litt for mye tomat. Og alt for masse lettbrus. Og jeg irriterer meg over at jeg blir så deppet av å spise tomat! Har vært skikkelig fysen på alt, men holdt meg unna det meste. utrnom tomaten. veldig unødvendig, det er jo ikke SÅ godt....
Igår hadde jeg en skikkelig utskeielse. Jeg var på teater, og etterpå var det tapasrestaurant, og da pappa og min onkel sa de spanderte alt, klarte jeg bare ikke sitte det med salat og soyanøtter. Jeg holdt meg unna poteter og alt slikt, det værste var vel den ostebollen jeg spiste! Og når pappa trår til med vin for 200kroner glasset :O :O sier jeg heller ikke nei. Ble et par glass
MEN, det var verdt det! Eller, hvis jeg ikke har gått opp igjen på onsdag hos leegn da,,,,kanskje jeg tar et par ekstra dager på fase en? Uansett!
Nå føler jeg at jeg er igang, er godt fornøyd med pangstart, men nå SKAL jeg være fornøyd så lenge det går riktig vei. Nå er jeg på jobb og lukter nystekte boller,,,men har igrunn ikke lyst på. Fortsatt godt fornøyd etter gårsdagen
Og HEI til alle jeg ikke har sett her før. Fortsatt god søndag alle sammen 

|