Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-10, 16:01   #392
Moogie
Seniormedlem

Moogie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 46
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Moogie, vekta mi er rar også. Eg har hatt enda villare variasjonar enn det du hadde der. Eg veit ikkje kva eg skal gjere, og kva eg skal tru på no snart. Eg overnatta hos foreldra mine i natt og smugveide meg i dag tidleg. 100 stoppa ho på da (ikkje digital, så berre heile kilo). Tenk om eg kunne ta det for god fisk, da. Men det kan eg ikkje, og mi sprøe vekt heime viser sikkert 105 i morgon tidleg, lol. Vel, vi får no sjå.

he-he, nei, det med å veie meg på forskjellige vekter det har jeg gitt opp for lengst for da vet jo man ikke ka man får. Så jeg holdermeg til min "sprøe" vekta. Idag var den vanlige veiedagen min og vekta var ikke sååååå verst: 93,3 som betyr 0,5 ned siden sist. Jeg mistenker det ville ha blitt enda bedre resultat om jeg ventet et par timer etter jeg sto opp for jeg har opplevd det at det tar ca så pass før kroppen er i normalen etter natta. For på natten hovner jeg noe ennormt som oftest! Det eneste som hjelper er å sove leeeenge (rundt 7,5-8 timer) uforstyrret og ta det skikeklig med ro på morran: bruke lang tid på badet på stell og lese avisen før man spiser frokost og slikt. Også ta veiing. Men det hjelper jo ikke om man sitter oppe til kl. 2 på natten og må opp igjen i 7 tia med minsten som står opp da utansett ukedag.
Men ja-ja, nedgang er nedgang og jeg er nesten halvveis i denne juleutfordringen. Og selv om vekta går like langsomt med de siste 5,5 ukene så rekker jeg de 7 kg uansett Håper jeg Og gjerne et par-tre ekstra
Optimist? hvem? jeg?