|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei hei, jeg får vel melde meg inn i denne tråden. Kan ikke huske det var noe slikt for et års tid siden?
Kan fortelle at jeg begynte på ED for ett år siden, gikk ned 17 kg før jeg stoppet helt opp, nå har det gått opp igjen - og jeg skal prøve på nytt. Jeg får bare ikke prioritert meg selv og dietten da vi har bodd i koffert i 3 mnd, er midt i husbygging og har bodd litt her og der.
Nå har vi flytta inn i kjelleren og denn uka skal vi bære inn resten av tinga. OM en god uke flytter vi inn i hoved delen. Etter vi er på plass så skal det bli deiligt å leve et normalt liv igjen.
Denne gangen er det faktisk på jobb jeg sliter mest med å holde meg, er inne i en stresset periode og trenger kvikk energi - spiser hele tiden! Sist gang var det hjemme det var vanskelig å holde seg fra skapene på kvelden.
Sier hver helg at jeg skal prøve på nytt på mandagen, og nå er det søndag igjen...
Så da skal jeg atter en gang prøve og håper jeg motiverer meg selv med å være her inne. Merker det hjelper på, så det skal bli godt at vi får bredbånd igjen denne uken og jeg kan gå inn på forumet litt oftere!!
Premien er satt til mai 2011 - og jeg MÅ komme i mål til det.
Må KLARE DETTE NÅ!
Gleder meg til å bli kjent med dere 

|