Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 23:36   #12
Hillemoi
Juniormedlem

Hillemoi sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 39
Hillemoi er på en erverdig vei

Sv: Blir syk av fett!

Hei igjen
Tusen takk for svar alle sammen

lifejack: ja,dette er ingen dum tanke!! Tusen takk,jeg skal se nærmere på dette! Jeg snuser jo helt klart på ting som kan gjøre symptomene mindre,og det er jo dette som er poenget for meg med riktig kost og livsstil!

mam: jeg skal absolutt titte innom denne: http://veglchf.wordpress.com/alfabetiskt-index/, det høres ut som et godt forslag! Den andre bloggen (til Frida) har jeg laget masse god mat til familien derfra!

Gerd: Jeg har tenkt masse på det i det siste,det du sier om trivsel og mat,det er jo uhyre viktig når man skal finne en livsstil og ikke bare slanke seg! (for det er jo ikke slanking jeg er ute etter!) For brått ble mat noe negativt igjen,og da kan man brått bli "ubevisst" og det kan jo gå både den ene og andre veien! Jeg syns det er utrolig fott det resultatet du har oppnådd ved å endre livsstil!! Jeg tror jeg må henvise min bror til deg når han bestemmer seg for å ta dette skrittet!

Jeg skal også ta en till på både lilalife.no og Kjernesunn familie! All kunnskap er god kunnskap,og man kan jo hente inspirasjon og informasjon både her og der!

Cherry: jeg er helt enig med deg,-det må selvsagt ikke bestandig være noe galt/skyldes noe spesiellt! Men jeg vil være litt forsiktig i og med at kroppen min er litt "skjør"

Håper jeg ikke glemte noen nå!
Uansett,tusen takk for svar alle sammen,jeg synes dette lille nettsamfunne er flinke til å råde og ta vare på hverandre!

Ha en fortsatt fin helg