Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 20:09   #5
LilleKanin
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2010
LilleKanin er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp og råd

Takk for svar!

Gerd: Er nok litt dårlig på å telle karbohydrater, men prøver å spise mat uten. Men er jo karber i grønnsakene jeg spiser..

Har foreløbig spist variert, men ca slik:
Morgen: 2 pannekaker av 2 egg og 1/2dl seterrømme el fløte med litt hjemmelaget salat av kinakål, ost, paprika, løk, majones og fløte. Eller to egg og bacon.

Lunsj: 1-2 tekaker med div pålegg/ eller litt pepperoni, rømme, 2babybel, 3 cherrytomater, litt isbergsalat, skinke.

Middag: alt fra kotelett med fløtesaus og sopp, kjøttdeig med løk og tomatpure, kjøttkaker laget av karbonadedeig med blomkålstuing.. Men tror jeg skal prøve og gå over til mer rent kjøtt!

Kvelds: Noe ala frokosten. Sliter litt med variasjon, men har jo bare gått en uke!!!

Ellers drikker jeg ca 2-3 liter vann pr dag, og kanskje en kopp te. Og har de to siste dager drukket ca 2 glass pepsi max.

Denne uka har jeg ikke trimmet mye, men går til vanlig ca 1-1,5 t tur pr dag med barnevogn, og jeg danser 1 t zumba hver mandag. Planen er å ta to timer pr uke etterhvert!

Mrs.Pork: Visste ikke at man fikk de stixene på apoteket. Skal kjøpe på mandag. Og vedr syklusen kan du jo være inne på noe. Er like før perioden nå, så har nok litt å si!

LilleKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten Svar med sitat