Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 12:53   #8
lifejack
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Blir syk av fett!

Opprinnelig lagt inn av Hillemoi, her.

Hei
Tusen takk for hyggelig svar!!
Jeg har en sykdom som "angriper" noen organer og bløtvev(veldig enkelt forklart ),men etter en del operasjoner osv er det lite å gjøre,for her er det mangel på kunnskap.Så har jeg i tillegg fått "diagnosene" fibromyalgi og noe de antar er ME,(jeg tror dette henger sammen med det førstnevnte og stresset i sammenheng med dette) Jeg var på Balderklinikken for mange år siden,da de trodde alt dette var candida,da jeg gikk på diett,men utviklet anorektiske tendenser og valgte derfor å slutte og spise "normalt",deretter Fedon Jeg tror jeg prøver dette litt til,men kutter ut alt fettet,og deretter går tilbake til Fedon kost igjen! Jeg skal uansette holde meg til lakarbo,lite gjær og sukker osv!
Og hva gjelder forumet,syns jeg det er fantastisk,med masse flotte mennesker og oppskrifter
Tusen takk igjen for svar!
en stor til deg

Hm, lurer noen ganger på om jeg er eneste som har vært på Balderklinikken og ikke fått beskjed om at jeg har candida
Virker som Fedon kanskje passer deg bedre, ja. Ellers ville jeg bare tipse om Kjernesunn familie. De har gitt ut et par bøker det kanskje er verdt å lese for deg? De kuttet ut sukker, hvete, melk og tilsetningsstoffer og fikk bedre helse. Disse stoffene kan jo alle trigge betennelsesreaksjoner i kroppen, og det høres ut som om du har en autoimmun sykdom, og da vil vel betennelsesdemping være ganske avgjørende for helsen din!?!

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat