Tråd: Hmm...
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 11:18   #12
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hmm...

Du kan legge ut hva du spiser en vanlig dag? Lettere å vurdere da.

Svimmelhet... det er en del plager i starten. Hodepine er vanlig. Uten at jeg skal leke lege, så kan jeg tenke meg at kroppen din ikke har startet å forbrenne opplagret fett skikkelig. Hjernen trenger litt karbohydrat. Det skal kroppen naturlig skaffe selv (Uff, jeg er skikkelig dårlig på å forklare, hjelp) men hvis du har spist mye karbohydrater så har ikke kroppen trengt å gjøre noe. For all karbohydratene har vært tilgjengelig. Nå må denne prosessen startes opp, og det kan gå tregt.

Beste rådet jeg kan gi, er å drikke mye vann, og spise flere små måltider i løpet av dagen, isteden for få og store. Prøv å la kroppen venne seg til det nye.

Anbefaler deg å lese denne bloggen. Hun var en av grunnene til at jeg endelig klarte å starte med lavkarbo igjen. Jeg hadde psyket meg ned kraftig, jeg så bare svart på alt. Det hjelper å lese de tingene som er linket til på høyresiden. Hennes historie er skikkelig inspirerende. http://lenabeatrice.net/

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat