Tråd: Hmm...
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 11:15   #11
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Hmm...

Det ER dritvanskelig for mange i begynnelsen, uansett hvordan du velger å spise. Jeg lover deg, de to-tre første ukene var jeg kjempenervøs over om jeg spiste korrekt ++

Det KAN hende at du må opp på karbohydratene, men gi det en sjanse. Hold ut mer enn 2 uker så skal du se at det faktisk skjer noe, at kroppen din godtar det du driver med og ikke minst hodet - det er den delen som tar lengst tid å omstille, alt det fettet er unormalt for oss som lever i anti-fett-verden....

Jeg har gått over til et kosthold med litt mer karbohydrater i, dvs jeg teller ikke karbohydrater, jeg bruker sunn fornuft. Dessuten har jeg lest meg opp på så mye informasjon så det holder, har du nok kunnskap om det du driver med er det såå mye lettere. Jeg har lest Lindberg sine bøker, Atkins, Ketolyse, Dr.Dahlqvist, Skaldeman..og en del artikler og stoff fra amerikanske forfattere ++ Jeg har funnet en måte å spise på som jeg trives med. Joda, jeg går sakte ned, men heller det enn opp. Gjennomsnittet på min vektnedgang er liiiiten i forhold til mange andre her inne, men jeg trøster meg med at jeg forhåpentligvis slipper hengehud når det går i denne farten. Nå har jeg heller ikke like mye å miste som mange andre, skal ned til 65 kg. Veier nå 79, gått ned fra 85 kg.

Lykke til! Ikke gi opp håpet, gi ketolyse en liten sjanse til, hvis ikke, finn en annen måte å leve på. Jeg måtte som sagt opp i karbiser for å ha en funksjonell hverdag, delvis pga at min kjære samboer ikke er såå glad i masse fett. Jeg elsker fett, men kroppen trives uansett slik jeg spiser nå. I skrivende stund nyter jeg en smoothie til frokost, egg, olje, tyrkisk yoghurt og bær