Tråd: Hmm...
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 11:05   #9
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hmm...

Opprinnelig lagt inn av vimseguri, her.

Ja så er jeg helt håpløs,og jeg vet det!!!!! gidder ikke forklare meg nærmere for deg.... vet at dette tar tid og at det ikke er hokus pokus!!man trenger faktisk ikke bli frekk!!!!

Det var ikke meningen å være frekk, jeg ble bare litt oppgitt over innstillingen - du har gått ned i snitt 2,5 kg i uka på to uker og er misfornøyd.

Men hvorfor er du misfornøyd når det etterhvert her kom frem at det ikke var vekttapet du var misfornøyd med? Maten? Kroppen og hodet trenger tid til å venne seg til at den ikke får karbohydrater lenger og det kan gi så mange forskjellige reaksjoner både mentalt og kroppslig.

Syns du skal gi det noen uker til jeg, før du gir opp! Jeg har vært på lavkarbo et halvt års tid og elsker maten! Les masse om oppskrifter f.eks. så du ikke bare spiser det samme hele tiden, da er det fort gjort å gå lei!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat