Tråd: Hmm...
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 10:37   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hmm...

Opprinnelig lagt inn av vimseguri, her.

Nå har ikke vekten rikket seg siden mandag....står bom stille... men er kanskje sånn noen ganger?? mister motet av sånt jeg... skal ikke så mye til om dagen..
Jeg gikk ned 5 kg forrige uke da,kan det være derfor det står stille nå??

Har bare gått på ketolyse i 2 uker,men føler dette er tungt og har lyst til å gi meg....heller gå over på grete roede eller noe...men jeg vet ikke....

Vanskelig dette

Unnskyld meg! Nå fikk jeg lyst til å gi deg et realt spark i r***. Du har stått stille på vekta i 5 dager og sutrer over det!? Etter å ha gått ned 5 kg uka før! Ketolyse er ikke en vidunderkur hvor kiloene forsvinner over natten og man våkner som en sylfide! Stikk fingeren i jorda og innse realitetene her - du må regne med å bruke _tid_ på å gå ned i vekt, det er bare bra det så rekker både kroppen, huden og hodet å henge med.

Det er flere her inne som har stått bom stille på vekta i 6 mnd f.eks. - da har man grunn til å klage litt! Ikke etter 5 dager.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat