Tråd: Hmm...
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 10:36   #3
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hmm...

Hei, 5 kg på en uke er mye. Jeg kan ikke skjønne at du er misfornøyd. Tror du at du hadde gått ned mer på Grete Roede, hvorfor er du på lavkarbo da?

Det du mister første uken er stort sett vann. Kroppen trenger litt tid på å omstille seg og forbrenne fett. Når du veier deg neste helg, har du kanskje gått ned 0.5 - 1 kilo. Man bør ikke gå ned mer enn 0.5 kilo pr uke etter at kroppen har kvittet seg med vannet. Det er også normalt at vekta står stille en uke så det går i rykk og napp.

Anbefaler alle å ta fram målebåndet og måle seg under brystene, midjen, hoftene og det tykkeste på låret. Skriv ned startmålene. Du kan oppleve å se at du blir smalere selv om vekta stå i ro. F.eks så gikk jeg ned 3 kilo etter 1 uke, men midjemålet gikk ikke ned, men alle andre mål gikk ned. Andre uke gikk jeg inn 4 cm i midjen, så her går det i rykk og napp. 4 cm merkes godt på bukselinningen.

Stå på, er du 30-40 kilo overvektig så må du regne med at dette ikke er gjort på noen uker. Jeg håper å ha gått ned 20 kilo til våren. Jeg kunne trenge å gå ned 40 kilo totalt, men jeg er glad for alt jeg går ned.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat