Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-10, 01:53   #1
Hillemoi
Juniormedlem

Hillemoi sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østlandet
Alder: 39
Hillemoi er på en erverdig vei
Question

Blir syk av fett!

Hei!
Jeg er ny her inne (to uker ca),har gått på tilnærmet ketolyse i litt over 14 dager,ligget på ca 15 karber om dagen,hvor disse er hentet fra egg og grønnsaker for det meste. Jeg er ikke overvektig,jeg har normalvekt,men har gått av å gå ned ca 8kilo. Det er slik at jeg er syk og må ofte ligge i lange perioder,noe som har gjort at jeg ikke bare kan sykle litt å bli kvitt de få kiloene. Jeg prøver ut ketolyse/spisdegslank hovedsakelig for min bror som er overvektig,ellers har familien og jeg levd "Fedon livet" di siste 4-5årene.
Blabla..poenget er at jeg er ingen storspiser,jeg er ikke så glad i kjøtt,saus,smør,fett! osv.. jeg føler meg dårlig når jeg må spise nå,jeg får utolig magesmerter av bacon til frokost,egg går greit,men ikke hver dag.. kjøpte meierismør for 14 dager siden,men klarer ikke spise det.. det jeg lurer på nå,er å gå tilbake til hjemmelagede korn knekkebrød og kutte ut fettet,og bare la være å spise pasta,brød,poteter og kålrotstappe (her spiser vi bare poteter noen ganger i året,da fedon sverger til kålrotstappe)
Føler jeg putter i meg mer usunne ting nå enn før (om man ser bortifra godteriet) Og jeg pendler mellom veldig løs,-og veldig hard mage nå,ustabilt altså.

Er det noen som har noen fornuftige svar til meg? Jeg er 176høy og veier 76kilo,så det er ingen fare! Men jeg vil gjerne ned til 69 igjen. Som sagt,det er ikke alltid jeg kan bevege meg noe særlig..

Håper på svar, tusen takk på forhånd