|
Sv: Novemberstartere! Foren eder!
Jeg er her! Jeg venter spent på mandag og veiedag (selv om jeg ikke klarte å holde meg i går, og ble gledelig overrasket).
I morgen skal jeg prøve meg på pizza (følger oppskriften på bakemix-boksen), og er innmari spent.
Ellers føler jeg at jeg spiser nokså mye egentlig, men spiser bare to ganger om dagen + gjerne noe baconsnacks. Så håper at kroppen snart sier fra at jeg ikke trenger å spise såpass mye til hvert måltid (mye mulig det er jeg som er på jordet her altså, at jeg slett ikke spiser mye..).
I morges spiste jeg 3 osteknekkis, 3 kokte egg med noen baconskiver på. Drakk 1 kopp kaffe med kremfløte i (og tenk, jeg kan drikke kaffe igjen!! ), og et glass vann. Hadde med meg 0,7 l vann på jobb (12-15), som jeg drakk nesten opp. Kom hjem, spiste 10 kyllingvinger og har drukket noen glass med vann og en kopp kaffe med fløte. Altså ingen grønnsaker, men skal i selskap snart hvor det skal serveres gryterett (styrer unna) og salat (ja, takk!).
I går morges spiste jeg salat med kylling, bacon, avokado og cf. Til middag stekte jeg makrellfileter, men det bød meg skikkelig imot, så da ble det bare råkost. spiste 1,5 kyllinglår litt senere og tryllet i meg en hel del baconsnacks med dipp av cf og piripirisaus. Var litt bekrymret for at jeg hadde fått i meg litt vel mye karbs (2 ts av piripirisaus, men det er sukker i den..), men har hatt utslag på stixen begge ganger jeg har testet i dag.
Jeg skriver alltid langt her!
|