Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-10, 12:19   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye kan jeg gå ned i vekt på 10 uker?

Det er vanskelig å gjette - først uten å kjenne til alle faktorer (har du akkurat begynt, har du mye vann i kroppen, har du slanket deg mye før, hvor lenge har du hatt overvekten du har, etc etc etc) ...men det er vanskelig å gjette noe sånt med all informasjonen innabords også. Kroppen kan trenge tid til å tenke seg om, mensen kan stoppe nedgangen litt, du kan ubevisst gi deg selv så mye "stress" over målene du møter eller ikke møter at det i seg selv stopper vekttap.

Men, sånn helt anekdotisk - jeg hadde i utgangspunktet noen kilo større overvekt enn deg (samme antall kilo, men jeg er litt lavere) - og jeg gikk ned snaut ti kilo på de første ti ukene. 3-4 av de kiloene var vannvekt som gikk sin vei den første uken.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat