Tråd: Vil ikke ned!
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-10, 10:27   #9
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Vil ikke ned!

Opprinnelig lagt inn av andee, her.

Hei! For ca 1 år siden, gikk jeg på lavkarbo med stor suksess. Jeg mistet ca 20 kg, og hadde aldri vært så fornøyd med meg selv, og jeg var bla hos legen og tok masse prøver, og alt fra kolesterol til blodtrykk var etter legens ord " disse verdiene dine finner du hvis du slår opp i en lærebok, og ser etter de perfekte verdiene". Men dum som jeg var, begynte jeg litt etter litt å spise vanlig mat igjen, og nå et år senere, er nesten all vekten tilbake. Derfor bestemte jeg meg for å gå igang igjen. Jeg har nå gått 1 uke, men jeg har ikke mistet et eneste gram! Jeg gjør ingenting forskjellig fra forrige gang, men da gikk jeg jo ned 6 kg første uken! Noen som vet hva som skjer??

Tror ikke du skal forvente å gå ned 6 kilo på 1 uke nei.Kroppen "husker"vekt og kan tviholde på kilo,men før eller siden vil det lette og du går ned.Neste uke kan du kanskje miste noen kilo,man må bare ha tålmod noen gangerDet er pga dette at det kan være værre å gå ned jo flere ganger en slanker seg.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat