Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 18:47   #42
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Hvordan tenker dere mtp mat i jula?

Opprinnelig lagt inn av Vintergumman, her.

Åh, gleder meg virkelig til jul! Ser for meg mammas enorme, saftige ribbe, som jeg for første gang kan fråtse i med god samvittighet. Skal bli herlig å slippe å fylle opp magen med de teite potetene, og heller gi mer plass til sossiser, medisterpølser og kjøttkaker.
Så får vi se om mamma og jeg kan romstere i [I]Bakeglede uten sukker og mel [/i]og finne noen småkaker vi kan bake. Ellers blir det nok både sjokolade og fox på meg. Og potetgull. For det har jeg lovet meg selv. Og det blir kun i dagene jeg har ferie. Noen kilo opp skal jeg ikke gråte over. Det går seg nok fint til etter nyttår uansett. Og denne gangen skal vekttap ikke være et nyttårsforsett

Skikka i den i går, på butikken, det er mange brukbare oppskrifter i den, både julekaker og kjeks. Venter på den selv, ligger forhåpentligvis i postkassa snart
Da skal det bakes julekaker