Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 16:05   #279
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei Jenter. Her var det mye å lese seg gjennom gitt.

Så deilige med gode resultater, Moncia, deilig når det løsner, ser frem til et sånt hopp på vekta jeg også. Hvis det skjer da. Lov å håpe!

Denne uka var det ned 500 gram her, alle monner drar, det går sakte men sikker og gøy med nye tall på vekta. Godt å se det går ned etter helgen hvor jeg koset meg litt ekstra med vin og sånn.

I dag begynner jeg å trene på Spents, håper det kan hjelpe på vektnedgangen og ikke minst på kondisen.

Ha en super dag videre alle sammen, dere er kjempeflinke!!

Så flott at du har meldt deg på treningssenter! GRATULERE!
Nå når vi snart skal over i fase 3 er det trening på menyen! Da oppfordrer de oss til å trø til!
Leste i vg her en dag at man kan trene seg til mange år yngre...det var ikke bare noen år, men mange tiår. Det er vel greit å begynne å forebygge nå når vi ikke er for gamle og skrantete

Ble ikke cafè idag...men alle kom hit istedenfor. Laget sopp suppe og brownies med is til de andre. Jeg koste meg med en bar...her på vestlandet er det kaaaaaaaaaaaaaaaaldt idag og det blåser opp til stiv kuling så nå er det bare å fyre i ovnen og kose seg inne.
Skal hente jenta mi i barnehagen nå, hun går i friluftsb.h. de er ute hele året....men de kler seg godt og har hver dag fantastiske roser i kinnene!

TITTI; grattis med vektnedgang, det er jo kjempe bra med en helt halvt kilo. Jeg drikker litt mer vin enn det jeg skal netsen hver helg og jeg går ned! Tror bare man ikke må ta altfor mye, det meste jeg har tatt er vel tre glass på en hel kveld. Jeg drikker også både rød og hvit!!