Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 10:40   #275
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Helt enig med deg, viktig å ikke bryte seg ned fordi kroppen har en liten hindring! Alle har vi vel et eller annet vi får. Ingen som har sluppet unna noen plager i menneskers historie så langt. Men det som er fantastisk er at vi kan spise oss optimalt friske, gravide, slanke, sunne og glade. Tror kosthold har enormt mye å si både for miljøet i kroppen og psyken! Mannen min kommenterer at jeg er veldig stabil for tiden og energien min er så jevn(ikke det at jeg var en humørsyk ku før...he,he,he!). Han syntes jeg aldri blir så trøtt om kveldene som jeg ble før. Jeg merker også selv at jeg føler meg jevnt glad og fornøyd!

Når jeg hadde sukker-trippene mine VET jeg at jeg ble påvirket av det. Det siste året merket jeg også hjertebank de gangene jeg hadde inntatt for mye søtt. Det syntes jeg var skummelt.
Nå- nå skjønner jeg bare ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette her før! Men så var det nå jeg var motivert og klarte og betemme meg!

Mille, håper cafè besøk var koselig. Idag er det min tur. Skal gjøre husarbeid og så inn til Stavanger by og ta en kaffe! (jeg er opprinnelig Oslo-jente, så mine månedlige cafè doser må jeg ha) Mye billigere å gå på cafè også når jeg ikke kjøper mat og kaker