|
Sv: Novemberskravletråden til 30+
Var på Kinsarvik og handlet i går. Kjøpte lavkarbopasta, yogi-te og atkinsbarer (noe de var nesten utsolgt for) og så kjøpte jeg to plater med sjokolade. Den ene var 100% kakao, og den andre var tilsvarende, bare med litt carob i. Og fy så vondt det smakte. Burde jo egentlig tenkt meg det når de er blottet for søtstoff. Men de blir ikke kastet, de er sikkert et utmerket utgangspunkt til å smelte sammen med litt cocosa, søtning og fløte og så blir det god sjokolade. Hvis det blir en suksess så kan jeg kanskje kjøpe sånt sjokoladesett neste gang jeg er der.
I kveld skal jeg på klubb for andre gang i mitt liv. Føler meg veldig voksen og etablert da. Men vi fant ut at vi traff hverandre alt for skjelden, så da prøver vi klubb-konseptet og ser om det hjelper. Blir kjekt å være med venninner, men det trigger også "hva skal jeg gjøre med hendene"-problematikken. Jeg har senebetennelse så jeg kan ikke strikke, og jeg regner ikke med å få servert noe snop som jeg kan spise. Så hva gjør jeg da med hendene mine mens vi sitter og prater?