Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 22:30   #508
Dollsine
Gjest

Sv: Auguststarternes tråd

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Går fortsatt ned veldig sakte (nærmest stillestående), men ned er ned, og jeg skal leve lenge .

Å du verdens min hvor deilig det er å endelig møte en likesinnet! Synes å bare lese om alle som raser ned i vekt, og lite om de som meg/oss. Jeg har siden midten av juni gått ned hele 4,2 kg jeg. Målebandet viser liten endring og MEN! Jeg har vært inne i klesskapet og funnet tak i en del klær som det er lenge siden jeg har brukt - og noen av dem passer (eller er på vei til å passe).

Kroppen fungerer bedre enn noensinne; magen går så det suser (og det er ikke vanlig kost her i gården), sliter en del med hodepine men det hadde jeg før og. Allergien er blitt bedre, så totalt sett har jeg det veldig bra.

Holder meg unna vekten med unntak av en gang i uka, og bruker heller klærne som suksesskritere. Spiser egg/bacon/omelett til frokost, salat til lunsj og middag med fløtegratinerte grønnsaker til middag. Kveldsmat er microstekte osteskiver med smør og ost. Godt!

Synes jeg er heldig som kan spise så god mat, og føler jeg ikke forsaker noe som helst. Baker lavkarbobrød (Har dere sett Allers denne uka; sjekk den!) og spiser det ved behov eller når det passer sånn. Gleder meg til jul og ribba og svoren; det har jeg aldri kunnet gledet meg over før. Kommer til å savne potetgullet, men det får våge seg.

Skal prøve å komme innom litt oftere; dere har vært gode å ha de siste månedene

Svar med sitat