Hei Er ny her inne på forumet Er 28år og på vei ned i vekt for 8uker siden var vekta 95,2kg, nå nermer den seg 82 Veldig fornøyd med det, selv om jeg fortsatt har ca10kg til å gå ned Men jeg har vært her inne opp til flere ganger og lest og fått svar på mye jeg har lurt på oppgjennom. Her er litt om opplegget mitt: Starta med å begynne på Easylife i september(går der enda) Men etter ca 6uker, begynte jeg å følge ketolysekuren ved siden av da jeg hadde lest mye om dette, og fortsatt ville være i ketose selv om jeg spiste. Jeg trener i grunn mye. Ca 5 ganger i uka Trives masse med det. Går for det meste i styrketrening, cardio og diverse saltimer. Meeeen, nå skal jeg komme til det jeg lurer på...Fettprosenten min har gått hjamt ned de etter jeg begynte på livsstilendringen, men de siste 2 ukene har den plutselig gått opp med nesten 2%. Hvordan kan dette ha skjedd? Spiser jeg for mye fett? Er det overgangen fra Easylife til ketolysekuren evn kombinasjonen av dette mon tro....? Håper noen kan gi meg litt svar og råd På forhånd takk