Tråd: Psmf
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 19:47   #13
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Psmf

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Dersom du begynte i oktober så har du jo ikke akkurat holdt på så lenge da? Du skal kanskje ikke ned så mye heller.... Jeg kjenner at jeg er glad for at jeg ikke skal begynne på en sånn ekstremdiett. Tenker med skrekk og gru alle de gangene jeg har prøvd noe sånt, syns det er gruuusomt å gå sulten.
Du får ha lykke til, du klarer det nok

Akkurat det jeg tenkte også - du har nok ikke holdt på lenge nok til å fått kommet ordentlig i gang med fettforbrenning. Jeg har holdt på over et år - og har ikke sånn oversprudlende energi - mer jevnt og fin - men er mye mer utholdende og sterkere i forhold til både styrketrening og kondisjonstrening enn noengang tidligere i mitt liv

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat