Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 14:03   #48
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Jeg synes ikke SDS har så veldig mye rare greier i maten sin akkurat. Jeg liker ikke søtstoffet i maten deres, det er min personlige smak. Og noe av maten er også tilsatt MSG( smaksforsterker), noe jeg unngår så godt jeg kan med god grunn.

Å si at det lages hylekor hver gang SDS nevnes synes jeg er litt på kanten, noen nevner at de har dårlig erfaring med de, og andre sier at desvverre har de også det. Og motparten som har god erfaring kommmer med sin erfaring. Om det kalles hylekor vet ikke jeg, men da må det vel kalles hylekor(lovsangs?) hver gang de som har hatt god erfaring med de sier sitt også da?
Vi har alle forskjellig erfaring med de og stort sett har de vel fornøyde kunder og det sier vel sitt tenker jeg. Jeg har en negativ erfaring med de og det er det, de plager meg ikke for å si det sånn.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat