Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 13:19   #47
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Jeg har bare hatt positive opplevelser med SDS. Svar på mail kommer innen en dag og jeg fikk erstatning for noen ødelagte varer uten problem. Har aldri hatt noen problemer med verken det ene eller det andre der og man kan trygt bestille. Han som leverer maten her er også en solstråle og veldig hjelpsom, men det kan jo selvfølgelig variere fra landsdel til landsdel.

Er enig at nettsidene er noe rotete, men at det skal være grunn til å boikotte forstår jeg ikke helt. Da er det mye som bare burde vært kutta ut i nettverdenen. Men dessverre er det noen få her på forumet som har hatt negative opplevelser med SDS og dermed lager et fryktelig hylekor hver gang det er snakk om de.

SDS kan være greit sånn til å begynne med for å få en kickstart, men jeg ble også lei av maten etter en stund (ikke pga av smak, men litt liten variasjon) og begynte etterhvert å bevege meg over på ketolysekuren. Den har ikke jeg positiv erfaring med, men jeg rakker ikke ned på den for det, hver enkelt må bare prøve selv. Ser at enkelte også klager på at de tilsetter "mye rare greier" i maten, det er jo ikke tilfelle dersom man setter seg inn i hva de faktisk har i maten. Dessuten må man kanskje forstå at det å lage ferdigretter som skal fryses og selges har litt andre retningslinjer enn det å smøre sammen noe hjemme som man hiver i frysen. Jeg ser ikke noe problem med bruk av sukrin i maten for jeg bruker det selv og anser ikke det som kunstig søtning. Men igjen, det får bli opp til den enkelte og avgjøre om det er noe de vil bruke/spise.

OG jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke får bestilt, har du prøvd å bestille via e-mail eller direkte på nettsiden. Velger bare en diett og produkter her jeg, legger inn opplysninger og bekrefter, så får jeg en autogenerert e-mail som bekreftelse akkurat slik som Nerthus beskreiv. Aldri vært et problem i det hele tatt.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat