|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av streber, her.
Det bare bekrefter det vi har snakket om før, at det virker ikke som det er galt å spise når man blir sulten, at det er verre for kroppen å komme i kriseberedskap. Nei dette var morro Monica-gratulerer!!! Jeg har også veiedag, kun 100 gr ned her i gården-men min tante rød er SVÆRT nær forestående sånn ca når som helst nå Så jeg er faktisk fornøyd-vekten viste opp 300 gr med vann. Gjør ikke så mye med en uke uten resultater, mn håper jo selvsagt det løsner til neste uke. Blitt flink å ikke tråkke på vekten nå! Skal greie det til neste onsdag denne gangen også
Tusen takk Streber og Arkine!
Så herlig med tilbakemelding...Streber, du og jeg har rett. Jeg har prøvd sulte meg metoden før, funket ikke. Så lenge vi spiser mat uten så og si karbohydrater er det veldig bra! Man må lytte til kroppen. Jeg trener også endel så det er vel opp og ned med hva kroppen trenger...
Anngående mensen så legger jeg på meg to-tre dager før jeg får den. Den uka gidder jeg ikke veie meg i det hele tatt. Da venter jeg heller til dagen jeg er ferdig eller dagen etter. Kan da kjenne at kroppen daler ned og mister mye av vesken. Er mye mindre oppblåst.
Nå håper jeg at jeg når delmålet mitt til 15.des om å komme ned på 80 kg. Det store med det er at jeg da har gått ned mer enn det jeg har i rest! Det blir stort! Kan ikke tro at jeg noen gang skal se 70 tallet!!!!!?!?!?!?!
Men det skal jeg søren meg jobbe for å få til!
Fin,fin dag til alle! (sitter på jobben til mannen min og skal snart ha lunsj. Her er det tre kokker som lager alt selv og alt smaker fantastisk. Mye salat og noe deilig kjøtt skal jeg ha!
God lunsj