Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 11:26   #137
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Novemberstartere! Foren eder!

Opprinnelig lagt inn av Mrs.Pork, her.

Tuslet på vekta igjen, siden mensen går mot slutten, og jeg har totalt gått ned 2,6 kg siden start forrige tirsdag. Jeg hadde ærlig talt forventet å gå litt mer ned, og har tenkt gjennom hvordan jeg har spist de siste dagene. Jeg har nok fått i meg for lite fett, dette er den vanskelige delen med denne kosten synes jeg, så jeg får øke inntaket av bacon rett og slett. For det har jeg ikke spist på flere dager nå, og det jeg har spist av kjøtt har vært magert (strimlet svinekjøtt, smårettsskinke og kylling).

I dag til middag tenkte jeg å lage pannekaker av bakemiks, og ha stekt bacon og soppstuing til. Så håper jeg at jeg kan få en litt kjappere nedgang, ettersom man skal ha ganske stort vekttap i begynnelsen. På en annen side; så lenge jeg går ned går det rett vei!

Nå er ikke 2,6 kilo ned på 8 dager dårlig... på ingen måte. Spesielt ikke når du har hatt mensen i tillegg. Det virker som om folk forventer at de skal ramle ned 6-8 kilo på den første uka. Dette er uhyre sjeldent. Vi er alle forskjellige, og noen går ikke ned spesielt mye den første uka heller. All nedgang er bra, og sakte nedgang kan være bedre, siden hodet og huden din får tid til å følge med i nedgangen.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat