Tråd: Gir snart opp
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 01:23   #9
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Gir snart opp

Opprinnelig lagt inn av Lisso, her.

Ganske ny på dette, men begynte for nå ca 1 mnd siden. PÅ den tiden har jeg gått ned fra 1-2 kg. Det vil si at den siste kg jeg har gått ned spretter opp og ned etter humør virker det som!! Og jeg blir lei.
Har værti ketose hver eneste dag siden jeg begynte, spiser masse grønt og salat hver dag. Trener moderat 2-3 ganger i uka, pluss går tur de andre dagene...
Og jeg blir SPRØ, siden jeg gjør alt riktig og ingenting skjer... Har riktignok gått ned 4-5 cm rundt livet, men er det ikke heeelt merkelig at det ikke skjer noe på vekta... ? Og det meste av det som har forsvunnet , forsvant i løpet av halvannen uke, så bare stopp... Kan jo ikke fjerne alt, men har begynt med brusen, bare noen få dråper i helgen.....
Resultatet er at jeg rett og slett blir SUR!!! Hvor lenge gidder man dette liksom??

Jeg hadde det akkurat som deg.Gikk ned 2 kilo første uken,så stopp.Hvis du ikke er over 10 kg overvektig tror jeg ketolysekuren virker dårlig.Når jeg telte kalorier ved siden av gikk jeg litt ned.var ihvertfall slik kuren virket på meg.Men er du overvektig vet jeg ikke hva årsaken kan være,kanskje partystoppere?

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat