Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 17:06   #257
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Høres ut som folk er ved godt mot igjen. og ja monica, jeg må passe meg i fase to, bli litt bortskjemt nå Men på en måte er det vel greit at det roer seg litt i fase 2, resten av kroppen skal jo også følge med! (prøver å forberede meg)

Da stoler jeg på deg streber, jeg fikk nemlig noen sukkerfrie drops i høstkosepakken min, og de er 97% karbohydrater, men alt dette er altså sukkeralkoholer. Men tror jeg skal holde meg til en eller to av og til, er sikkert ikke sunt. Men det er utrolig kos med bare litt snop

Var forresten noen som linket til denne siden på forumet ett sted: http://frkskrump.dk/shop/default.aspx Jeg som jo ha PCOS synes dette høres fantastisk ut. Skal spørre hva hetland mener om dette. Jeg sendte de en mail og de sender altså produkter til norge! Denne rugpastaen må jo bare smake helt heslig? Noen som har smakt noe slikt?

Nå skal jeg en tur på fretex, holder på å lage julekalender til min kjære, og her er det jo ofte en del skulte skatter. Ha en fortsatt fin tirsdag! Klem Mille

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat