|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei og hopp folkens, føler jeg er litt lite aktiv her for tiden - men har altså tatt konsekvensen av at jeg jobber foran PC hele dagen med å ikke sitte forran hjemme-pc'n hele kvelden 
Prøver imidlertid å lese alle innleggene, er jo så nyskjerrig på hvordan det går med dere andre 
Mange som har hatt en del sosialeutfordringer i helgen, og jeg berømmer dere for fantastisk gjennomføring 
De utskeielsene på søndag Tuddelu, de skal du ikke tenke mer på - spist er spist og gjort er gjort.
Nå går du videre i riktig retning
Motivasjon ja, det er en kompleks sak gitt - den kommer og går, og varierer hele tiden.
Min er heldigvis tilbake, og det kommer nok mye av nok søvn, nok mat og mindre stress, men også fordi jeg i helgen har lest gjennom hele MUP'en min.
Det gir en del aha-opplevelser å se hva en selv har oppnådd, og jeg ser jo tydelige sammenhenger mellom ulike situasjoner og økende/dalende motivasjon underveis.
Kan absolutt anbefale dere å skrive ned opp og nedturer i en dagbok/journal/ukesdagbok eller lignende.
Dessuten var jeg i dag igjen nede på minstenoteringen på 83,1kg , så nå øyner jeg håp om 82-et-eller-annet på lørdagens veiing 
Ha en fantastisk tirsdag alle sammen

|