|
Sv: Blir ikke sulten - cocosaens "feil"?
Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.
Jeg har det på akkurat samme måte! Som regel er det faktisk sånn..mens andre dager har jeg lyst på mat hele tiden. De dagene er heldigvis bare en gang innimellom. Men jeg som deg mistenker og at det er pga Cocosaen. Jeg starter alltid dagen med en stor kopp kaffe med en skvett fløte og 1 ss Cocosa.
Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.
Det er nok veldig sannsynlig at det er cocosaen som gjør dette. Bruker selv litt cocosa i kaffe eller te hvis jeg er på farten og ikke har tilgang til mat. Da blir jeg ikke sulten på mange timer. Det er jo fordelen med fett, det metter lenge .
Så kult! I dag begynte jeg med å ta cocosaen før frokosten og ikke etterpå og var egentlig ikke videre sulten da jeg skulle spise heller, selv om det bare var 10 min mellom. Men trødde nedpå 2 rugsprø med smør og makrell i tomat allikevel da, har jo tross alt unger å spise frokost sammen med. 
Og cocosa er godt da! Kjæresten ser bare vantro på meg der jeg smatter i meg ren cocosa rett fra glasset. Han lurte på hvorfor jeg tok det og jeg svarte at det bl.a. var for å få mer energi, men han var ikke heeeelt enig at jeg trengte mer av akkurat energi da. Stakkars mann. 
|