|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Og litt tullete nå man føler at man har skeiet ut når man spiser to egg liksom. 
He he he..jeg må le! Men herlig at jeg endelig ikke syntes det er et alternativ å velge om jeg skal spise karbomat eller ikke!
Jeg er i min syvende uke nå...vet ikke hva som har gått av meg, men siden lørdag har motivasjonen dalt, dvs. jeg er lei produktene for tiden....men alle kommer vel i en sånn fase...
...har ikke vært et problem før...men nå, spesiellt idag var jeg dritt lei altså. ..sånn så jeg ut da jeg tygde pannekakene foran mannen min idag til middag....grøss og gru...
...jeg har hatt 5 ED måltider idag- 3 av de barer- og en salat med egg. Det er jo ikke farlig, men de barene gir meg ikke noe god følelse at jeg er flink. Dessuten ble de helt tykke og grøtete i halsen til slutt! Ikke skal jeg ha tante rød heller, så jeg hadde ikke noe å skylde på heller....
..men fant ut at jeg har sovet lite i det siste. Blitt veldig sene kvelder og tidlig opp. Sånn har jeg opplevd før også med underskudd av søvn. Jeg blir lite motivert og fysen på noe hele tiden...ikke sulten...bare fysen...RART OG FRYKTELIG IRRITERENDE!! 
FANT UT AT NÅ MÅ JEG JOBBE MED MOTIVASJONEN MIN. Dro på trening isted for å se litt slanke, sunne mennesker og minne meg på at det er derfor jeg vil dette og bli sunn! Så trente jeg også da....(hadde tatt seg fint ut om jeg bare satt å glodde).
Imorgen har jeg planen klar for hvilke måltider og når...inn i rutinene igjen! Jeg skal ikke spise etter 20.00 om kvelden. Harblitt endel sene måltider de siste uken.
Ja ja, derfor har jeg forumet, for å få fornybar energi! Takk for at dere er aktive