|
Sv: Den store felles ED-tråden
Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.
Monica: SÅ mye godt og du holdt deg på matten? Kjempeflink!
Deilig å føle seg fornøyd allikevel tipper jeg! Det er jo gjerne sosiale settinger som er det vanskligste synes jeg
Det var mer fasinerende å se på hvor mye jeg faktisk klarte å dytte i meg før. De andre klagde over så mette de var og hadde vondt i magen. Jeg misunte de ikke. men jeg hadde bestemt meg FØR jeg gikk inn. Ellers kunne jeg lett falt for fristelsen. sa også til vertinnen før maten at jeg fulgte lavkarbo opplegg og kom til å bare velge ting jeg kunne ha! Da ble hun ikke "fornærmet" fordi jeg ikke tok dessert. Viktig å informere vertene så forstår de!!!!
Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.
Kjempebra jobbet Monica!!! Fantastiske fristelser som du klarte å motstå, det er en herlig følelse det!
Jeg var ikke like flink i middagsbesøk idag ..
Spiste masse grønnsaker og svinekoteletter til middag, holdt meg unna potet og ferdigsaus.
Men så kom den vanskelige desserten hvor vertinnen hadde laget creme brulee porsjoner til alle og jeg klarte ikke si nei! Følte jeg måtte spise den for å være snill... FRUSTRERENDE!!!
Neste gang bestemmer du deg før du drar...og du er jo i mål. Må vel være lov å gjøre det av og til da. det skal jeg når jeg er i mål!!!!
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Og "heldigvis" får jeg vondt i magen av hvetemel og stivelse generelt.
Jeg har heller tro på å spise minst mulig av dette i hverdagen, spise litt knekkebrød/klibrød og lavkarbobrød og så heller skeie ut en sjelden gang med pizza og slike ting en helg nå og da.
Men en får ta en fase av gangen, foreløpig får jeg konse om fase 2 her, selv om jeg jukset litt og tok en fase 3 i dag. 
Ha en fin kveld videre, dere er kjempeflnke!! 
Helt enig med deg! Prøve oss frem i fase 4, ingen regel! Dessuten kan vi vel ikke jukse med fase 3...vi er jo i så og si ketose for det om! Syntes vi er super flinke som holder oss til kun ED! Før ville skeie ut for meg være å dette helt av, men nå er jeg helt trofast mot ED....de dagene vi er ekstra sultne kan vi spise litt ekstra også! Kroppen er jo forskjellig fra dag til dag...