|
Sv: Trenger så sårt noe motivasjon nå!
Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.
Jeg er såååå på randen av en sprekk!
Jeg har så sykt lyst på alt mulig.. føler ikke dette går noe bra i det hele tatt, og vekta har ikke rikka seg på to uker pga mensen.
Har så lyst å bare ta meg en fridag, spise mat som faktisk frister, og å spise meg mett, ikke KVALM!
Skikkelig syte innlegg dette.. men jeg trenger noen gode ord! 
Hei Nupsida, du har hatt et fantasktisk vekttap så langt. At kroppen tar 2 uker pause, er helt normalt, mens eller ikke mens. Kanskje kan du tenke at dette er noe du kan lære av. At du kan bli utålmodig når vekten stopper opp. Siden dette mest sannsynlig desverre ikke er siste gang du vil oppleve at vekten stopper opp for en stund, kanskje du kan finne en strategi nå som du kan dra nytte av ved neste korsvei.
Jeg har selv ikke hatt slike sprekker som du snakker om. Det jeg har skjønt kan være utfordringen for de som tillater seg dette, er at sprekker plutselig ikke varer bare 1 dag.
Hva med å lage den en kopp lavkarbo kakao eller annet tillatt lavkarbokos hvis lysten ikke gir seg .
Ønsker deg lykke til, kommer du over denne kneika, er du mye bedre rustet til neste korsvei.

Blitt ketolikk
|